Jobb!

Ja, hästjobben, de får jag tacka nej till ändå. Har fått många erbjudanden, varit väldigt sugen, men sedan när det kommit till kritan - nej, jag vill inte flytta. Inte nu, inte än. Mår bra här. Alla var nämligen många många mil bort i helt andra delar av landet, och som de flesta vet är inte en hästskötarlön såpass stor att man kan hållas med att betala hyran på en annan lägenhet också "så länge". 
 
Nu har jag däremot fått ett jobb i Örebro! Kundtjänst, låter sådär kul egentligen. Men verkar desto roligare i verkligheten! Jag tror jag kommer trivas bra. Det är en tjänst på 75% vilket känns helt lagom, och fördelat på dagar, kvällar och helger, vilket också det känns skönt. Lite variation helt enkelt!
 
I början är det dock utbildning i tre veckor i Karlskoga, så blir en bit att åka. Dessutom 100% så kommer verkligen vara borta HELA dagarna. Men det får det vara värt, får ju betalt därefter också. Så himla skönt ska det bli, med en säker inkomst. Så mycket av ens välmående som (tyvärr) hänger på det där. 
 
Snart är det dessutom SOMMAR! Så härligt. 




» NAMN
» E-MAIL
» URL

KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?