Update!

Ja, nu var det ett tag sen igen. Har fullt upp! Och med tanke på att jag förut tyckte jag hade fullt upp om jag hade 2-3 saker planerade på en och samma dag, så har jag det verkligen nu. Gjorde i alla fall sista dagen i Karlskoga idag, vilket innebär sista dagen jag går hemifrån 5.50 och kommer hem igen 19.50. Skönt! Bussarna går visserligen lite sådär så jag kommer vara borta längre än nödvändigt sen med, men betydligt mindre än nu. 
 
Fallino har fått något slags försommarvila för tillfället. Jag har inte direkt tid eller ork när jag kommer hem kl 20 efter att ha varit uppe sen 4.30. Och medryttaren har det också varit sådär med senaste veckorna.. Dock går hästarna ute dygnet runt nu de flesta nätterna när det är fint väder, funkar fint. De har ju hela sitt stora hus att gå in i också och hö att tugga på. 
 
Vad mer kan jag skriva? Jo, min knäppa inneboende har äntligen flyttat! Är sååå skönt att vara själv. Och har ju världens bästa L som hjälper till med djuren på dagarna :) ♥
 
Här är några bilder från ca en månad tillbaka.




» NAMN
» E-MAIL
» URL

KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?