Löshoppning!

Idag var det löshopping uppe i ridhuset! L och Kalle skulle egentligen med men så blev det visst inte. Så jag och Fallino traskade upp dit själva vid halv 11, vi kom fram lite tidigt så de före var inte klara än. Fallino fick beta så länge. Det gick bra där inne, han får ju inte hoppa så mycket eller högt så höll inte på så länge. Som högst var det en oxer i slutet som låg på kanske 90? Sedan gjorde vi studs istället, bra träning att lyfta på fötterna. 
 
Blev inte mycket filmat mer än en gång i slutet; L och jag skulle ju hjälpas åt att filma var ju tanken från början. Här kommer i alla fall en snutt från de sista varven innan vi lade ner till bommar igen! 
 
Efteråt fick Fallino stå i en av uteboxarna och chilla ett tag medan jag väntade på att de sista skulle bli klara med sin häst så att jag kunde hjälpa till att plocka undan. Dock plockade de undan själva innan de gick ut med hästen, jag trodde de skulle komma ut först när de var klara! Så jag missade det.. Oj. 




» NAMN
» E-MAIL
» URL

KOMMENTAR:

Kom ihåg mig?